Sunday, March 31

Cum am ramas fara Par pe Cap

     
bald girl

     E chiar amuzant ce s-a intamplat.. Nu ma gandeam ca am s-o fac vreodata. A inceput destul de simplu, mi-am schimbat culoarea parului destul de des, nimic neobisnuit in asta, everyone is doing it, pana la punctul cand am decis ca vreau sa imi redescopar culoarea naturala. Ha! Si am inceput, cu o tunsoara mai scurta, pana la baza umerilor, tot nu vedeam schimbarea. Am zis ok, mai incerc inca o data, am mai taiat din el (nu eu personal, oameni calificati - sometimes they suck at this) si aveam impresia ca e din ce in ce mai rau, tot nu vedeam schimbarea.
     Intr-o dimineata, cum stateam pe jumatate adormita in pat si jumatate pe jos din pat, dintr-o data m-a izbit ideea. Sa ma tund singura. M-am ridicat hotarata, am luat o foarfeca, masina de tuns si m-am incuiat in baie. Initial am gandit sa setez aparatul cu nr. 2, poate chiar 1, ar fi destul incat sa-mi ajustez parul uniform si sa fiu multumita, but nooo! Ce aveam in minte cu ce era in oglinda, nici macar aproape. Ce erau evreii in timpul Holocaustului, dar ce eram eu. Am zis fuck this! si am luat lama de ras, am reusit sa rad doar un sfert din par, pentru ca in secunda urmatoare bate fratele la usa. Nature calls! Ce sa fac mai repede? Nu stiam ce sa fac, nu era treaba terminata! Nici nu avea habar ce tot fac eu acolo. Am luat repede un prosop, l-am pus in jurul capului (simularea unei bai fierbinti de dimineata - not.) si am iesit ca si cand nimic nu s-a intamplat, bineinteles nu inainte sa curat dovezile.
    Ca sa nu mai spun ca asteptam si musafiri. Cea mai buna prietena a mea, pe care nu am mai vazut-o de vara trecuta, s-a gandit sa vina din Suceava, tocmai azi.. AZI. sa-mi faca o vizita. In niciun caz nu aveam de gand sa-mi dau prosopul jos, asa ca atunci cand am primit-o i-am zis ca nu mi-am terminat baia, din cauza fratelui meu. Good one. Dar e blonda si i s-a parut logic ce am zis. 
    A fost o mica dovada de nesimtire sa o las sa astepte, dar ceva trebuia facut. Asa ca am lasat-o sa converseze cu a mea mama, in timp ce eu am fugit inapoi in baie, disperata sa termin cat mai curand ce am inceput. Ma mir ca nu m-am sinucis cat de repede foloseam lama. Mi-am ras tot parul de pe cap, am pus prosopul inapoi in jurul capului si am iesit sa le arat surpriza. Ele se gandeau ca or sa vada tunsoarea mea recenta, aia de femeie muncitoare in turnatorie. Dar soc! Cum am dat prosopul jos, nimeni nu a mai vorbit.      Nimeni nici macar nu a mai respirat. Si apoi replica mamei razand : "Ce dreaq ti-ai facut?" si de aici au inceput o serie de glume, unele mai bune, unele mai putin bune. Glume facute intre ele pe seama mea evident. Acum sunt convict/"evrea"/beculet si una pe care am auzit-o recent. Bendeaca.

3 comments:

  1. :)))) zau ca daca ma mai faci sa rad in halul asta, deci, daca ma mai faci sa rad in halu' astaaaaa......!! :)))))

    ReplyDelete

If you've got something to say... JUST SAY IT!